miercuri, 8 octombrie 2008

Primul post :)din Paris.

Salut,

In urma cu 3 ani cand incepeam manadatul de MC in romania publicam un prim post pe blogul meu.In acel an nu am reusit sa tin blogul up to date, asta pentru ca atunci nu mi-am dat seama cu ce ma ajuta sa am un blog...

In urma cu o luna am inceput o alta etapa in viata mea,o etapa care are legatura AIESECul, experienta de eXchange. Fiind departe de casa si traind foarte multe momente intense mi-am dat seama ca un blog ma va ajuta sa arhivez toata experienta ce o traiesc aici si sa ma simt aproape de casa si cei dragi.

Prin intermediul acestui blog o sa incerc sa impartasesc cu voi toate momentele bune(dulci), mai putin bune(amare), lucruile pe care le invat si nu in ultimul rand toate visele mele aici in Paris:), noua mea casa.

Si pentru ca lucrurile nu sunt simple, pentru mine viata este dulce amara ... dar in cele din urma ea este plina de momente si arome...

O seara placuta:)

6 comentarii:

Mali spunea...

:) Ce frumos!!!

Felicitari din suflet si abia astept sa am cat mai multe lucruri de citit :D

O imbratisare mare, mare :*

Mili spunea...

Welcome to the jungle:))

Morisoara spunea...

Miha draga - momente dulci si amare sper sa impartasesti cu noi - mai mult dulci si palpitante.
Abia astept sa vad posturi dupa posturi dupa posturi - despre experienta ta.
Te pup

Ilinca spunea...

Mihaaaaa:) ce bine ca ti-ai deschis blogul!!! Abia astept sa citesc intampplari din Paris. Sa nu neglijezi nici hot-chicks :)

te pup

Miha spunea...

Salut,

va multumesc pentru urari...o sa incerc sa transmit cat mai clar aceasta experienta:)
va pup

Anonim spunea...

bine ai venit in bloghesfera :)

looking forward to read your posts